خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن چیست

خمیر پهن کن

در گذشته نانوایی ها و قنادی ها برای اینکه بتوانند خمیر مورد استفاده خود را به صورت نازک و با قطر کم در آورند به صورت دستی این کار را انجام میدادند که این کار نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی بود. اما امروزه با ساخته شدن دستگاه خمیر پهن کن نیاز به استفاده از نیروی کار انسانی و همچنین صرف زمان طولانی نمیباشد.این دستگاه با برق کار میکند و با استفاده از آن میتوان مقدار زیادی از خمیر را به صورت یک لایه نازک و با قطر مناسب در آورد.

انواع خمیر پهن کن

این دستگاه انواع مختلفی دارد و فقط یک نوع نمی باشد و هر کدام از آنها برای استفاده در یک صنف خاصی مناسب میباشد.  از یک نوع دستگاه نمیتوان برای هر صنفی استفاده نمود و  به طور مثال انواع خمیر پهن کن که برای نانوایی ها مورد استفاده قرار میگیرد با دستگاه هایی که در پیتزا  فروشی ها استفاده میشود متفاوت است. این دستگاه ها در ابعاد و اندازه بزرگ و کوچک تولید می شود که مشتریان میتوانند هر یک را متناسب با کسب و کار و نیاز خود تهیه کنند.

خرید خمیر پهن کن

خرید و استفاده از دستگاه خمیر پهن کن قنادی و نانوایی از دیگر دستگاه ها بسیار بیشتر و مورد استفاده تر  است. برای خرید این دستگاه در نانوایی و یا قنادی باید یک سری موارد و نکاتی را در نظر داشته باشید. یکی از نکاتی که باید در خرید این دستگاه مد نظر داشته باشید قدرت و سرعت آن میباشد. موتور  باید با قدرت بالا باشد و به راحتی بتواند خمیر را به صورت نازک در و اندازه بیاورد. قدرت دستگاه مزیت دیگری را نیز بوجود می آورد که باید به سرعت کار اشاره نمود. هر چقدر قدرت بالاتر باشد در نتیجه سرعت انجام کار نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. یکی دیگر از نکات با اهمیت در خرید طول خمیری که دستگاه میتواند پهن کند است . باید قبل از خرید  این نکته را با فروشنده در جریان بگذارید تا نسبت به طول خمیری که باید پهن شود دستگاه مناسب به شما عرضه کند. یکی از نکات مهم دیگری که قبل از خرید خمیر پهن کن باید به آن اشاره کرد کیفیت دستگاه مخصوصا موتور دستگاه می باشد. هر چه کیفیت موتور دستگاه بالاتر باشد در نتیجه خرابی آن نیز به تعویق خواهد افتاد.

قیمت خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن در مدل های مختلفی به فروش میرسند که قیمت هر یک متفاوت میباشد و دستگاهی که عملکرد بهترین داشته باشد مطمئنا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. قیمت دستگاه نانوایی با دستگاه مورد استفاده در قنادی ها نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت دستگاه برای  نانوایی به دلیل اینکه از تعرفه مشخصی برخوردار نیستند در هر فروشگاهی متفاوت میباشد و اگر یک استعلام قیمت قبل از خرید دریافت نمایید به این موضوع پی خواهید برد. برای دریافت استعلام قیمت بهترین روش مراجعه به فروشگاه اینترنتی میباشد زیرا دیگر نیازی به مراجعه به بازار نخواهید داشت و همچنین این دسته از فروشگاه ها همواره قیمت های خود را به روز میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد