خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن پیتزا چیست و بررسی مزایای آن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن پیتزا چیست و بررسی مزایای آن : خمیر پهن کن پیتزا دستگاهی خیلی کاربردی است که می تواند در جهت مشتری مداری کمک بسیاری به شما داشته باشد. شما می توانید با در اختیار داشتن یک خمیر پهن کن پیتزا به آسانی و در کمترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را آماده سازید. این دستگاه با کمترین استفاده از دست و با رعایت اصول بهداشتی می تواند در پخت انواع پیتزا به شما بسیار کمک کند.


بررسی خمیر پهن کن پیتزا

جهت خرید خمیر پهن کن پیتزا روی ما حساب نمایید.

پیتزا غذایی بسیار پرطرفدار است که همواره در صدر پرفروش ترین غذای هر رستوران و یا فست فود است. این غذای ایتالیایی هم اکنون در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و در هر کشور شاید طعم و مزه خاصی را برای پخت آن انتخاب کنند.

در ایران دو نوع پیتزا طرفداران بسیاری دارد پیتزای ایتالیایی و پیتزای آمریکایی. این پیتزا ها از خمیر پیتزای متفاوتی از نظر حجم استفاده می کنند که دستگاه خمیر پهن کن پیتزا می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

خمیر پهن کن پیتزا دستگاهی برای آسان پهن کردن و آماده کردن خمیر برای پخت است و از کیفیت خیلی بالایی در ساخت بدنه برخوردار است .

قطعا واژه ی وردنه بارها به گوشتان خورده و با آن آشنایی دارید. اجسام استوانه ای شکلی که اصطلاحا چونه ی خمیر را به وسیله ی آن پهن می کنند تا آن را تبدیل به دیسک های لطیف و نازک کرده و برای پخت آماده کنند.

دو طرف این جسم استوانه ای باریک تر بوده تا فرآیند غلطاندن به سهولت انجام شود. این خمیر پهن کن ها که در جنس های چوبی ، استیل و … ساخته می شوند در گذشته در نانوایی ، شیرینی پزی و … مهم ترین و اصلی ترین ابزار برای پهن کردن خمیر نان ، خمیر شیرینی و … بودند و مورد استفاده قرار می گرفتند.

شاید بتوان گفت امروزه وردنه ها فقط در شیرینی پزی ها  جایگاه خود را حفظ کرده و ابزاری کاربردی در این کسب و کار هستند. با توجه به فراوان شدن فست فود ها و زیادشدن تقاضا برای غذاهای آماده و سریع نقش وردنه ها در نانوایی ها و فست فود ها کم رنگ تر شد و در آشپزخانه های صنعتی کم کم این احساس نیاز پیدا شد که باید وسیله ای باشد تا بتواند فرآیند پهن کردن خمیر را سریع تر و در حجم بالاتری انجام بدهد و به این ترتیب خمیر پهن کن ها ساخته شدند.

نیاز به ذکر است که خمیر پهن کن پیتزا در اشکال و اندازه های گوناگون و کاربرد استفاده ی متفاوتی دارند. مثلا خمیر پهن کن مخصوص نانوایی ، خمیر پهن کن های مخصوص خمیر پیتزا و …

آشنایی با مزایای خمیر پهن کن پیتزا

برای اینکه بتوانید یک پیتزای لذیذ و خوشمزه را بپزید می بایست در همان اول یک خمیر خوب در اختیار داشته باشید. این خمیر خوب را شما می توانید به راحتی توسط خمیر پهن کن پیتزا تولید کرده و از آن برای پخت پیتزا استفاده کنید. یکی از مزیت های خوب این دستگاه این است با کمترین دخالت دست و با رعایت اصول اصلی بهداشتی نسبت به تولید خمیر اقدام کنید.

خمیر پهن کن پیتزا دستگاهی ضروری جهت قالب گیری و پخت پیتزا های هم اندازه و هم قطر در رستوران و فست فود ها می باشد. عملکرد این دستگاه به صورت پیوسته بوده و تعداد خمیر گیری متناسب با سرعت اپراتور دستگاه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد