خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

نکات کلیدی خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

امروزه به خاطر رقابتی که در بخش صنایع مختلف وجود دارد می توانیم شاهد طراحی و ساخت و تولید دستگاه هایی باشیم که باعث گسترش و توسعه در این بخش ها شده است. یکی از صنایعی که شاهد توسعه و پیشرفت در آن هستیم مربوط به صنایع شیرینی پزی است. در این مطلب تصمیم داریم به توضیح و بررسی خمیر پهن کن بپردازیم.

در زمان های گذشته پخت نان در نانوایی های سنتی انجام می گرفت که تمام مراحل پخت نان را به صورت دستی انجام می دادند و از وردنه برای این کار استفاده می کردند و در طول روز مقدار نان پخته شده به مقداری نبود که بتواند پاسخ گوی نیاز مشتریان باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های خمیر پهن کن ساخته شده اند که عمل نازک کردن خمیر را با سرعت و  به صورت خودکار انجام می دهند.


خمیر پهن کن kmc یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت و کارآمدی می باشد که در صنعت پخت نان و شیرینی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. در ساختار این دستگاه از دو عدد غلطک استفاده شده و در ظرفیت های متنوعی طراحی و تولید می گردد. ساختار منحصربه فردی که این سیستم دارد باعث شده که بتوان به راحتی برای پهن کردن انواع خمیرهای کوچک و بزرگ از آن استفاده کرد. استفاده از این دستگاه خمیر پهن کن باعث افزایش بازدهی کار نانوایی ها شده است و موجب گشته که در طول روز بتوان مقدار بسیار بالایی نان تولید کرد. شرکت kmc  برای افزایش کارایی و دوام دستگاه از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها در ساخت آن استفاده کرده و این عامل باعث شده تقاضا نسبت به این دستگاه بالا باشد.خمیرهایی که با استفاده از این دستگاه پهن و نازک می شوند دارای اندازه های یکسانی هستند و به صورت یکنواختی از دستگاه خارج می شوند. ضخامت خمیرها را می توان به صورت کاملا دقیقی تنظیم کرد و برای این کار از دو عدد غلطک که در ساختار دستگاه قرار دارد استفاده می کنند. با تنظیم فاصله ی بین این دو غلطک می توان ضخامت خمیرها را تعیین کرد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم در این خمیر پهن کن خانگی طراحی آن به صورت نوار نقاله و بدون نوار نقاله می باشد.

ابعاد ساختاری که این دستگاه دارد باعث شده که بتوان از آن در هر محیطی بدون نگرانی از اشغال فضا استفاده و در محیط های کوچک و بزرگ از آن استفاده کرد.

نیرویی که این خمیر پهن کن از آن استفاده می کند با استفاده از انرژی برق تامین می گردد و می توان آن را به برق تک فاز و یا سه فاز مجهز کرد که این ویژگی با توجه به درخواست مشتری انجام می گیرد.

از مهم ترین قطعاتی که در ساختار این دستگاه قرار دارد یک عدد نوار برزنتی می باشد که با استفاده از آن می توان خمیرهای نازک شده را با سرعت از دستگاه خارج کرد. این نوار برزنتی در بخش جلویی دستگاه قرار دارد.


نکات کلیدی خمیر پهن کن

از این دستگاه در کنار دستگاه های نیمه اتوماتیک استفاده می شود زیرا این عامل باعث می شود که خمیرها به صورت کاملا نازک در مابین غلتک ها قرار بگیرند. در صورت نیاز می توانید دستگاه را بدون نگرانی از زنگ زدن مورد شستشو قرار دهید.

ساخت تمامی قطعات  این خمیر پهن کن خانگی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها ساخته شده و تمامی نکات لازم استاندارد در مورد آن رعایت شده است.

رعایت نکات لازم استاندارد در مورد ساخت این دستگاه باعث رعایت تمامی نکات بهداشتی در مورد ساخت آن شده است.

شکل ظاهر و طراحی دستگاه بسیار خاص و زیبا می باشد و این ویژگی موجب شده در بین دستگاه های دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

استفاده از این خمیر پهن کن بسیار راحت می باشد و برای استفاده از آن نیازی به تخصص و یا آموزش قبلی نیست و تنها با اتصال آن به برق می توانید چانه های خمیرها را وارد آن کرده و به صورت پهن شده از دستگاه تحویل بگیرید.


مزایای خمیر پهن کن خانگی 

  • نصب و راه اندازی راحت
  • قابلیت کارکرد با برق تک فاز و سه فاز
  • خمیر پهن کن خانگی مجهز به الکتروموتور موتوژن 
  • جنس بدنه از استیل ضد زنگ و ضد سایش
  • قابلیت تنظیم ضخامت خمیرها
  • پهن کردن خمیرها کاملا یکنواخت و صاف
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد