خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

معرفی خمیر پهن کن بخش اول

خمیر پهن کن

در این مقاله که با نام معرفی خمیر پهن کن توسط سایت کی ام سی فوود برای کاربران عزیز منتشر گردیده است تلاش نموده ایم که دستگاه خمیر پهن کن که یک اختراع بسیار فوق العاده است را معرفی کنیم با آمدن این دستگاه کار پهن کردن خمیر بسیار آسانتر و یکدستتر شده است. این دستگاه بسیار کاربردی است و این توانایی را دارد که برای مشتری مداری کمک شایانی به شما داشته باشد. رستوران ها، فست فودها، پیتزایی ها می توانند با در اختیار داشتن یک دستگاه خمیر پهن کن به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات مشتریان عزیز خو را آماده سازند. مزیت این دستگاه این است که با کمترین استفاده از دست انسان و با رعایت کامل اصول بهداشتی می تواند در پخت انواع پیتزا به شما کمک کند.

طبق گزارش سایت کی ام سی فوود پیتزا غذایی دوست داشتنی و پرطرفدار در سراسر جهان است که هیشه در صدر محبوب ترین و پرفروش ترین غذای هر پیتزایی، رستوران و یا فست فود است. این غذا که اصالتا ایتالیایی می باشد امروزه در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و معمولا در هر کشور طعم و مزه خاصی را برای پخت آن انتخاب می کنند. در کشور ما ایران دو نوع پیتزا طرفداران بسیار زیادی دارد که اولی پیتزای ایتالیایی و دومی پیتزای آمریکایی است. در طرز تهیه این پیتزا ها از خمیر پیتزای مختلفی از نظر حجم استفاده می کنند که استفاده از دستگاه خمیر پهن کن می تواند کمک کند که این کار را به صورت مدون و به خوبی انجام دهد.


خمیر پهن کن دستگاهی برای آسان کردن کار پهن کردن و آماده کردن خمیر برای پخت است و از لحاظ کیفیت، دارای کیفیت بسیار بالایی در ساخت بدنه می باشد و با استفاده از آلیاژ استیل ضد زنگ در ساخت آن استحکام و بهداشت محصول خود را توامان تضمین کرده است.

حتما بارها و بارها واژه ی وردنه به گوشتان خورده و با آن آشنایی کامل دارید. در توضیح وردنه باید گفت که، اجسام استوانه ای شکلی که اصطلاحا چونه ی خمیر را به وسیله ی آن پهن می کنند تا آن را تبدیل به دیسک های لطیف و نازک کرده و برای پخت آماده کنند. دو طرف این جسم استوانه ای معمولا باریک تر بوده تا کار غلطاندن به آسانی انجام شود. این خمیر پهن کن ها از جنس های چوبی ، استیل و … ساخته می شوند در زمان های گذشته در نانوایی ها، شیرینی پزی و … مهم ترین ابزار برای پهن کردن خمیر نان ، خمیر شیرینی و … بودند و مورد استفاده قرار می گرفتند.

به جرات می توان گفت که امروزه وردنه ها فقط در شیرینی پزی ها  جایگاه خود را حفظ کرده و ابزاری مهم و کاربردی در این کسب و کار هستند. با توجه به زیاد شدن، رستوران ها، پیتزایی ها، فست فود ها و افزایش تقاضا برای غذاهای آماده و سریع نقش وردنه ها در نانوایی ها و فست فود ها کم رنگ تر شد و در آشپزخانه های صنعتی کم کم این احساس نیاز پیدا شد که باید وسیله ای باشد تا بتواند فرآیند پهن کردن خمیر را سریع تر و در حجم بالاتری انجام بدهد و به این ترتیب خمیر پهن کن ها ساخته شدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد