خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

خمیر پهن کن

مزایای دستگاه خمیر پهن کن بخش اول

خمیر پهن کن

 این مقاله که توسط مجموعه بزرگ kmc food منتشر شده است و به بررسی مزایای دستگاه خمیر پهن کن در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، فست فودها میپردازد.در دنیای امروز که علاقه مردم به فست فودها و مخصوصا پیتزا بسیار زیاد شده است این دستگاه کمک بسیار بزرگی در ساخت یک خمیر یکدست و فوق العاده دارد تا فست فودها بتوانند یک پیتزای خوشمزه را در اختیار مشتریان خود قرار دهند بنابراین با ما در ادامه مطلب همراه باشید. خمیر پهن کن


بررسی مزایای استفاده از دستگاه خمیر پهن کن 

امروزه برای اینکه بتوانیم یک پیتزای فوق العاده لذیذ و خوشمزه و خوش طعم را بپزیم باید در ابتدای کار یک خمیر خوب و یکدست در اختیار داشته باشیم. برای داشتن یک خمیر خوب می توان به آسانی و راحتی از دستگاه خمیر پهن کن  استفاده کنید زیرا این دستگاه کار تولید خمیر را ساده کرده است و برای پخت یک پیتزای خوشمزه به شما کمک می کند. یکی از مزایا و کاربردهای خوب این دستگاه این است که با کمترین دخالت دست انسان و با رعایت اصول اصلی بهداشتی نسبت به تولید خمیر اقدام کنید.

دستگاه خمیر پهن کن  محصولی ضروری و مهم برای قالب گیری و پخت پیتزا های یکدست، هم اندازه و هم قطر در رستوران و فست فودها و پیتزایی ها می باشد. فرآیند و عملکرد این دستگاه به صورت پیوسته بوده و تعداد خمیر گرفته شده متناسب با سرعت کار اپراتور دستگاه می باشد.

 دستگاه های خمیر پهن کن به صورت کلی به دو طبقه تقسیم می شوند که به آنها اشاره خواهیم نمود

طبق گزارش سایت kmc food در مدل اول این دستگاه یک جفت غلطک وجود دارد که معمولا جنس آن از پلاستیک فشرده می باشد و معمولا در بالا یا جلوی دستگاه قرار دارد. فردی که می خواهد از دستگاه مورد نظر استفاده کند در ابتدا خمیر را مقداری باز می کند و بعد آن را بین دو غلطک قرار می دهد. غلطک ها که در حال چرخش هستند خمیر را صاف می کنند و از طرف دیگر دستگاه آن را به بیرون هدایت می کنند.


در ادامه باید بگوییم که مدل دوم این خمیر پهن کن ها دارای دو جفت غلطک هستند. معمولا در این نوع از دستگاه ها غلطک ها یکی در قسمت بالا و دیگری در قسمت پایین دستگاه قرار دارند. یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد خمیر پهن کن دو غلطی این است که پس از این که خمیر بوسیله ی غلطک بالایی صاف شد با یک چرخش حدودا 90 درجه مجددا خمیر به غلطک پایینی وارد شده و خمیر نهایی به دست آمده کاملا صاف و گرد است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد